شرح وظایف مسئول بخش مدیریت اطلاعات سلامت
- تهیه ،کنترل و تنظیم برنامه کاری پرسنل پذیرش ، مدارک پزشکی، گواهی ولادت و منشی بخش ها
- - نظارت بر عملکرد واحدهای پذیرش ، مدارک پزشکی ، گواهی ولادت و منشی بخشها
- پیش بینی و برآورد مقدار مورد نیاز برای مصارف بلند مدت فرم های مورد نیاز مدارک پزشکی بیماران
- تنظیم نهایی لیستها و آمار و گزارشات لازم در زمینه شغل مورد تصدی و ارائه آن به مسئول مافوق
- ارائه گزارش مشکلات واحد ، کمبود ها ( نقاط قوت و نقاط ضعف ) به مسئول مافوق
- پاسخگویی به مشکلات مراجعین به واحدهای تحت سرپرستی از نحوه عملکرد و برخورد پرسنل
- ابلاغ کلیه دستورالعملهای واصله از مدیر مافوق به کلیه پرسنل واحدهای تحت سرپرستی خود جهت آگاه سازی پرسنل از مجموعه قوانین جدید
- تنظیم بایگانی مستندات و سوابق مکاتبات اداری مرتبط
- سازماندهی نیروهای انسانی در کلیه واحدهای تحت سرپرستی
- نیاز سنجی آموزشی پرسنل بخش مدارک پزشکی
- برگزاری منظم و مداوم جلسات کمیته مدارک پزشکی و تنظیم صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن
- پیگیری در جهت جذب نیروی انسانی متخصص و بکارگیری نیروها در ردیف های جذب شده اختصاصی
- رعایت اصول اخلاق حرفه ای
- نگهداشت از تجهیزات اختصاصی واحد ، مرتبط با شغل مورد تصدی
- شرکت در کلاسهای آموزشی ، جلسات عمومی مدارک پزشکی و کمیته های بیمارستانی مرتبط
- انجام سایر اموری که در حدود وظایف و مسئولیتهای تعیین شده از جانب مسئول مافوق ارجاع می گردد
شرح وظایف رابط آماری مرکز
خانم معصومه اسماعیلی
- تحویل و کنترل آمارهای روزانۀ از بخشهای مختلف و واحدهای مختلف مرکز و تجزیه و تحلیل آنان
- تهیه و ارائۀ گزارشات آماری مقطعی و درخواستی مدیریت ، مراجع ذیصلاح و بخشها
- ثبت آمارهای درخواستی در سامانه فرابر، آواب . مقیمی، گردشگری سلامت
- تهیۀ سالنامۀ آماری
- سایر امور محوله که از طرف مسئول مربوطه ارجاع می گردد
- شماره تماس 02531101616
شرح وظایف کدگذار پرونده های بستری
خانم اعظم صبوحی فرد
- کدگذاری بیماریها ( تشخیص اولیه ، حین درمان و نهائی )، جراحیها و اقدامات درمانی، علت خارجی حوادث، علل فوت و مرفولوژی نئوپلاسمها بر اساس کتب طبقه بندی بین المللی بیماریهای سازمان جهانی بهداشت ( ICD-10 ) و ( ICD-9.CM ) پرونده های بستری وثبت در شبکه HIS
- تهیه کتابچه سالیانه بیماریها
- ارائه گزارشات مربوط به کدگذاری به مسئولین و همکاران ذیصلاح
- تهیه گزارشات ماهیانه درخواستی از واحدهای ستادی
- همکاری در کلیه امورات واحد
- سایر امور محوله که از طرف مسئول مربوطه ارجاع می گردد
- شماره تماس 02531101610
شرح وظایف کارشناس ارجاعات
آقای آجرلو
- اسکن کلیه پرونده های بستری و سرپائی در شبکه HIS
- پاسخگوئی به کلیه ارجاعات و درخواست های شفاهی بیماران جهت درخواست پرونده
- پاسخگوئی به مکاتبات قانونی و اداری و ارسال نامه از طریق اتوماسیون اداری
- ضمیمه نمودن برگه های پاتولوژی به پرونده ها
- سایر امور محوله که از طرف مسئول بخش ارجاع می گردد
- شماره تماس 02531101613
شرح وظایف کدگذاری پرونده های سرپائی
خانم قربانی
1 - کدگذاری بیماریها ( تشخیص اولیه ، حین درمان و نهائی ) ، جراحیها و اقدامات درمانی ، علت خارجی حوادث ، علل فوت و مرفولوژی نئوپلاسمها بر اساس کتب طبقه بندی بین المللی بیماریهای سازمان جهانی بهداشت ( ICD-10 ) و (ICD-9CM ) برای پرونده های سرپائی و ثبت در شبکه
2 –تحویل پرونده های سرپائی و پیگیری نقص های آنها
3 – پوشه کردن پرونده ها
4 – تحویل پرونده های سرپائی در شاه کارت پذیرش و فایل آنها
5 – ضمیمه نمودن پرونده های با بیش از یکبار مراجعه به پرونده اول بیمار
6 – تحویل پرونده های ارسالی از درآمد در شاه کارت پذیرش
شماره تماس 02531101614
شرح وظایف کارشناس بررسی کمی و کیفی پرونده های بستری
خانم سپیده رضائی
1 – چک کردن کلیه پرونده های بستری از لحاظ کمی و کیفی و پیگیری رفع نقص آنها
2 – تحویل پرونده های بستری در شاه کارت ترخیص و ارسال آنها به واحد درآمد
3 – ثبت گواهی تولدهای صادر شده در شبکه HIS
4 – الصاق برگه های پاتولوزی به پرونده ها
5 – سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق
شماره تماس 02531101614
شرح وظایف مسئول صدور گواهی تولد
خانم فائزه آذری نیا
1 - دریافت گواهی تولدهای خام از اداره ثبت احوال
2 - احراز زوجیت بیمار و شوهر وی از طریق ارائه مدارک معتبر و الصاق کپی شناسنامه هر دو به پرونده 4 - صدور گواهی تولد برای تمام نوزادان زنده متولد شده
5 - شمارش و ارسال چک لیست گواهی تولدهای صادر شده به اداره ثبت احوال
6 – تحویل گواهی های صادر شده به مادران تا قبل از ترخیص
7 – راهنمائی بیماران جهت ارجاع به ثبت احوال جهت صدور شناسنامه
8- سایر امور محوله از طرف مسئول مربوطه
شرح وظایف واحد پذیرش
- پذیرش صحیح بیماران بستری ، سرپایی و اورژانس
- ثبت دقیق اطلاعات هویتی و شناسایی بیماران در زمان پذیرش در برنامه HIS بر اساس مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه ، دفترچه بیمه و ...
- اختصاص شماره ای به پرونده بیماران براساس سیستم شماره دهی خاص بیمارستان
- راهنمائی بیماران جهت به همراه داشتن مدارک مورد نیاز قبل و یا هنگام بستری شدن
- اخذ رضایت نامه های مورد نیاز از بیماران یا سرپرست قانونی آنان
- ارتباط و هماهنگی لازم با مسئول مدیریت اطلاعات سلامت در خصوص اطلاع از آخرین بخش نامه ها و دستورالعمل های صادر شده جهت تشکیل پرونده و بستری بیماران
- - ارتباط و هماهنگی با واحد امور مالی جهت اطلاع از انواع بیمه های طرف قرارداد و وضعیت قراردادهای قبلی ( تمدید یا لغو قرارداد(
- نگهداشت از تجهیزات اختصاصی واحد ، مرتبط با شغل مورد تصدی
- - انجام کلیه فعالیتهای مرتبط با شغل مورد تصدی تحت نظارت مسئول مافوق
- انجام سایر اموری که در حدود وظایف و مسئولیتهای تعیین شده از جانب مسئول مافوق ارجاع می گردد
شماره تماس 02531101030 – 02531101052