مسئول امور اداری: آقای رمضانی

تلفن: 31101126

شرح وظایف امور اداری

⇐ انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل بخش نامه، دستورالعمل ها، طرح طبقه بندی مشاغل، مقررات استخدامی، بازنشستگی، قانون رسیدگی به تخلفات اداری،کارکنان
⇐ اعمال و اجرای قوانین و مقررات استخدامی کشور که از طریق مراجع قانونی به دستگاه ابلاغ می گردد و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
⇐ شناخت وظایف و مسئولیت ها و شرایط احراز پست های سازمانی مصوب مربوطه
⇐ انجام مکاتبات پرسنلی و استخدامی
⇐ بازبینی پیش نویس های کارگزینی از قبیل احکام انتقال– افزایش حقوق– ارتقاء گروه– تغییر شغل و عنوان– مرخصی بدون حقوق– انتصابات– خدمت نیمه وقت بانوان– ماموریت آموزشی – برقراری، کاهش، قطع حق عائله مندی – برقراری، کاهش، افزایش، قطع حق اولاد و...
⇐ اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظورحسن انجام هدف های مورد نظر و هماهنگ نمودن فعالیت های کارگزینی با دستگاه
⇐ پیش بینی نیازهای پرسنلی براساس تعداد پرسنل خارج شده آمار نیروی انسانی، پست های بلاتصدی – افزایش جمعیت و یا تخت های بیمارستانی 
⇐ رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوطه به تبدیل وضعیت استخدامی – استخدام آزمایشی برکناری از خدمت آزمایشی-  صدور حکم قطعی – صدور حکم بازنشستگی
⇐ رسیدگی به مسائلی از قبیل ترک خدمت – گزارش به موقع ترک خدمت کارکنان – صدور احکام آماده به خدمت اخراج – بازخرید خدمت و نغییر محل جغرافیایی و انفصال برابر دستور مافوق
⇐ انجام امور مربوط به رفاه کارمندان آموزش ضمن خدمت – آموزش های بلندمدت و کوتاه مدت ، بیمه درمان – بیمه عمر و رعایت حقوق قانونی کارکنان و جلوگیری از تضییع حق آنان
⇐ کنترل حضور و غیاب پرسنل واحد مربوطه برابر دستوالعمل دانشگاه
⇐ کنترل و نظارت و توزیع فرم های ارزش یابی و تکمیل تا آخرین مراحل آن
⇐ نظارت بر بایگانی پرسنل و اسناد مربوطه
⇐ برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امورمختلف کارگزینی و تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم برابر مقررات