شرح وظایف مسئول بخش مدیریت اطلاعات سلامت
شرح وظایف رابط آماری مرکز
خانم معصومه اسماعیلی
شرح وظایف کدگذار پرونده های بستری
خانم اعظم صبوحی فرد
شرح وظایف کارشناس ارجاعات
آقای آجرلو
شرح وظایف کدگذاری پرونده های سرپائی
خانم قربانی
1 - کدگذاری بیماریها ( تشخیص اولیه ، حین درمان و نهائی ) ، جراحیها و اقدامات درمانی ، علت خارجی حوادث ، علل فوت و مرفولوژی نئوپلاسمها بر اساس کتب طبقه بندی بین المللی بیماریهای سازمان جهانی بهداشت ( ICD-10 ) و (ICD-9CM ) برای پرونده های سرپائی و ثبت در شبکه
2 –تحویل پرونده های سرپائی و پیگیری نقص های آنها
3 – پوشه کردن پرونده ها
4 – تحویل پرونده های سرپائی در شاه کارت پذیرش و فایل آنها
5 – ضمیمه نمودن پرونده های با بیش از یکبار مراجعه به پرونده اول بیمار
6 – تحویل پرونده های ارسالی از درآمد در شاه کارت پذیرش
شماره تماس 02531101614
شرح وظایف کارشناس بررسی کمی و کیفی پرونده های بستری
خانم سپیده رضائی
1 – چک کردن کلیه پرونده های بستری از لحاظ کمی و کیفی و پیگیری رفع نقص آنها
2 – تحویل پرونده های بستری در شاه کارت ترخیص و ارسال آنها به واحد درآمد
3 – ثبت گواهی تولدهای صادر شده در شبکه HIS
4 – الصاق برگه های پاتولوزی به پرونده ها
5 – سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق
شماره تماس 02531101614
شرح وظایف مسئول صدور گواهی تولد
خانم فائزه آذری نیا
1 - دریافت گواهی تولدهای خام از اداره ثبت احوال
2 - احراز زوجیت بیمار و شوهر وی از طریق ارائه مدارک معتبر و الصاق کپی شناسنامه هر دو به پرونده 4 - صدور گواهی تولد برای تمام نوزادان زنده متولد شده
5 - شمارش و ارسال چک لیست گواهی تولدهای صادر شده به اداره ثبت احوال
6 – تحویل گواهی های صادر شده به مادران تا قبل از ترخیص
7 – راهنمائی بیماران جهت ارجاع به ثبت احوال جهت صدور شناسنامه
8- سایر امور محوله از طرف مسئول مربوطه
شرح وظایف واحد پذیرش
شماره تماس 02531101030 – 02531101052
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: