شرح وظایف امور مالی

۱- انجام اقدامات لازم در زمینه پرداخت هزینه های مرکز در چارچوب مقررات ، ضوابط و بودجه مصوب
۲- تدارک کلیه اقلام مورد نیاز مرکز بر اساس دستور العمل های رویه های مصوب
۳- همکاری با دفتر برنامه ریزی و ارزیابی در تنظیم و تدوین بودجه مرکز
۴- ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به فعالیتهای مالی مرکز بر اساس ضوابط و مقررات
۵- تهیه گزارشهای مالی از نتایج فعالیتهای مرکز از قبیل تراز آزمایشی ، ضورتحساب سود و زیان ، ترازنامه و ...
۶- اداره انبارهای مرکز
۷- حفظ و نگهداری اسناد و اوراق مالی بهادار و ضمانت نامه های دریافتی و انجام اقدامات لازم در مورد وصول ، تمدید و یا ابطال آنها 
۸- امضاء اسناد مالی تعهد آور در زمینه تدارم و پشتیبانی مرکز از نظر خرید کالا و خدمات غیر پرسنلی بر اساس ضوابط و مقررات