پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری 

پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری مرکز از طریق شماره تلفن های 1164-1163-1162 انجام میپذیرد. کارشناسان ضمن بررسی مشکل طبق پروتکل های موجود نسبت به رفع مشکل اقدام مینمایند.

پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه به لحاظ ارتباطات پیشرفته طبق پروتکل های ابلاغی از مسئول فناوری اطلاعات انجام میشود.

چک لیست ها به صورت زمانی پر و ارائه میشود. به صورت 24 ساعت کلیه شبکه مانیتورینگ میگردد. 

پشتیبانی ارتباطات خارج از سازمان 

با توجه به این که ارتباطات فرا سازمانی با راهبر شبکه های دیگر انجام میگردد. نظارت و اجرای آن با هماهنگی مسئول فناوری اطلاعات انجام میپذیرد.

شرح وظایف

    • نظارت بر پیمانکار پشتیبان سخت افزار و نرم افزار
    • نظارت بر پیمانکار پشتیبان شبکه
    • بررسی نیاز و خرید تجهیزات جدید
    • بررسی نیاز و خرید نرم افزار
    • شرکت در جلسات مرتبط با فناوری اطلات در مرکز
    • شرکت در جلسه های کارشناسی خرید تجهیزات و نرم افزار ستاد دانشگاه
    • بررسی و نظارت بر امنیت مجموعه
    • ارائه راهکار های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت کاهش هزینه ها و استفاده حداکثری از منابع